Tuesday, April 14, 2009

Urutan tangan


TIDAK semua lelaki mampu klimaks secara normal. Ada yang terpaksa menggunakan tangan untuk mengurut zakar selama beberapa minit dan memasukkannya semula ke dalam alat sulit wanita, mendayung beberapa ketika sebelum akhirnya mencapai ejakulasi.

Proses ereksi dan ejakulasi atau klimaks tidak sama. Ereksi boleh berlaku kepada mana-mana lelaki yang mempunyai sistem urat saraf serta perjalanan darah sihat yang membolehkannya mengalami rangsangan seksual ketika dalam perasaan ghairah.


Apabila perasaan ghairah itu reda, rangsangan seksual juga tiada lagi. Ereksi yang berlaku pula hilang tenaganya sebelum layu tanpa ejakulasi.

Ejakulasi berlaku apabila tiba kemuncak lelaki menghayati rangsangan sentuhan terhadap zakar.

Dalam keadaan biasa apabila lelaki bercumbu bersama pasangan dengan hajat untuk melakukan seks penetratif, dia akan menusuk ereksinya ke dalam faraj seketika ereksinya padat.

Ia dilakukan dalam keadaan pasangan bersedia untuk menerima kemasukan ereksi dan seterusnya lelaki mempercepatkan tusukan bagi menikmati rangsangan sehingga kemuncaknya mencapai ejakulasi.

Bagi yang menggunakan tangan, ia dilakukan bagi membina rangsangan seksual sebelum memindahkan atau melakukan tusukan.

Lelaki itu mungkin perlukan sentuhan kasar terhadap zakarnya menggunakan tangan sebelum mampu sampai kemuncak dan ketika itu baru dia menyambung pergerakan tusukan lembut ke dalam faraj anda.

Ia mungkin dilakukan secara sengaja kerana dengan cara memasukkan ereksinya terus ke dalam faraj, ia tidak dapat membantu meningkatkan rangsangan yang diperlukannya.

Ia berlaku mungkin kerana kesan amalan onani yang pernah dipraktikkannya sebelum ini.

Jika lelaki berkenaan terikat dengan cara itu, memang sukar untuknya melakukan hubungan seks penetratif seperti lelaki normal lain yang lebih teruja dengan sentuhan kelembutan faraj.

Mungkin wanita boleh cuba membantu dengan melakukan rangsangan zakar menggunakan tangan mengikut selera lelaki itu. Apabila lelaki terasa seperti hendak sampai kemuncak, wanita boleh alihkan ereksinya ke dalam faraj sambil mengemutkan alat sulit itu dengan padat.

Mungkin dengan perasaan seronok yang dialami daripada kemutan faraj, lelaki itu boleh memberi masa lama ketika di dalam faraj atau terus ke faraj tanpa perlu mendapatkan rangsangan daripada tangan.

Jika semua itu sudah dicuba tetapi tetap tidak berkesan, saya berpendapat wanita tidak perlu melakukan apa-apa dan terima keadaan itu, asalkan pasangannya mampu memancutkan air mani ke dalam faraj.

Itu sudah mencukupi kerana tanpa ejakulasi dalam faraj, sukar untuk wanita hamil.

0 comments on "Urutan tangan"

 

SENSA AYUZIP Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez